چه خبراییه تو کشورمون؟!!!!!!!!!
سرپرست مرکز زمینشناسى دریایى بندرانزلى به عنوان بانوى نخبه سازمان زمینشناسى و اکتشافاتمعدنى کشور انتخاب و معرفى شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ مراسم تقدیر از بانوان نخبه وزارت صنایع و معادن در سازمان مدیریت صنعتى برگزار شد.
در
این نشست که جمعى از مدیران و معاونان وزارت صنایع و معادن حضور داشتند،
دکتر پانتهآ گیاهچى، سرپرست مرکز زمینشناسى دریایى بندرانزلى از سوى دفتر
مشاور امور بانوان و خانواده وزیر صنایع و معادن به عنوان بانوى نخبه
سازمان زمینشناسى و اکتشافاتمعدنى کشور انتخاب و معرفى شد.
هر کس هر چی سوال داره بپرسه و جوابشو با هم بدیم.(اوج همکاری و به اشتراک گذاری تجربیات)
ضمنا بیاین یکم محیط سایت رو علمی تر کنیم.(انگار علمیه میخوایم علمی تر کنیم!یه چی میگیا سحر!!!)
هر کسی از رشته خودش مطلب خوب بزنه.دانلود های کتاب ها هم میتونه مفید باشه.خلاصه هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم(چقد این جمله واسم آشناست!!!!)
نویسنده ها خواهشا همکاری کنین.(تا به کی من فعالیت کنم آخه!!!!!!!!)(این داخل پرانتزیا اثرات امتحاناس یه وقت فکر نکنین معتاد شدما(چه ربطی داره!!!!!!!!))))))
بابا تنبلی بسه.یه تکونی به خودتون بدین.ناسلامتی مهندسای آینده اینااااااااا
احوال شما ؟ خوبین خوشین شلامتین؟ (شوخی میکنم.معتاد نشدم بخدا)
چه خبر؟ امتحانا هم تموم شدن .ترم بعد یادمون باشه درس 4 واحدی روانشناسی استاد بگیریم.
بیخیال.ترم اول با همه خوبی و بدی هاش سپری شد.
تو این پست ازتون میخوام بهترین و بدترین خاطراتتون تو ترم 1 یویوتی رو برامون بنویسین.چه تو دانشگاه چه تو خوابگاه......
اگه همکاری کنین پست جالبی میشه.

خوب ميخونينا نگين نه. سايت خوابگاهمون خراب بود امروز رو به راهش كردن تونستم سري اينجا بزنم.
احساس ميكنم سايتمون شديدا چشم در مياره و مخالفامون راهي بيمارستان شدن ديگه.
گفتم يه اسفندي دود كنيم بهتر ميشه. براي در امان موندن از چشم زدن بعضيا كللتونو بچسبونين به مانيتور تا ظرف اسفندو دور سرتون بچرخونم.
ماشالله .... ماشالله.... چش نخورين ايشالله.........
انشالله امتحانا خوب تموم ميشه واسمون و همگي فعاليت پر شورمون تو وبلاگ رو دوباره از سر ميگيريم.
واسه همه آرزوي موفقيت مي كنم.

یک پسر کوچک از مادرش پرسید:چرا گریه می کنی؟
مادرش به او گفت.......
امروز همونطور كه ميدونين روز وفات حضرت فاطمه زهرا بود.از صبح ديگ و وسايل لازم براي پختن شله زرد رو آوردن خوابگاهمون(بهشتي ديگه).الان همه جمع شده بوديم تو حياط,شله زرد رو هم زديم,نذر كرديم و صلوات فرستاديم و واسه هممون و همتون دعا كرديم.
خيلي لحظه ي قشنگ و با شكوهي بود.بارونم ميزد.حياط سبز و قشنگ خوابگاهمون ديدن داشت.
راستي ميگن واسه ديانتم ميبرن ولي ايني كه اينجاست كمه.گفتم عكس شله زرد بزنم تا دلتون بسوزه.
(حالا اگه بيارن واستون بازم دلتون بسوزه كه تو خوابگاه ما پختن)
الان يه صلوات بفرستين تا شله زرد ظاهر شه.

1)بزنم به تخته وبلاگمون خیلی سرو صدا راه انداخته.اکثر بچه های دانشگاه خودمون تقریبا هرروز سر میزنن.ممنونم از همه به خاطر لطفشون.من که خودم با بیشتر دخترا تو دانشگاه برخورد میکنم که از وبلاگمون تعریف میکنن.
پس بیاین وبلاگمون رو هر روز پر محتوا تر از دیروز کنیم.تو قسمت نظرات ایده های جدیدتون رو برامون بزنین.
2)احترام به همدیگه و بخصوص نویسنده های سایت ما از همه چی واسمون باارزشتره.پس از کسانیکه نظر میزنن خواهشمندیم طوری نظر بزنن که به نویسنده ها و پستشون توهینی نشه.
موفق باشین.سحر سرتیپی
می گویند “مریلین مونرو ” یک وقتی نامه ای نوشت به ” البرت انیشتین ” که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه ها یمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می شوند !
آقای ” انیشتین ” هم نوشت : ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانم .واقعا هم که چه غوغایی می شود ! ولی این یک روی سکه است . فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود !

الان میخوام خود دانشجو رو به تصویر بکشم واستون
برید ادامه مطلب...........
امتحاناي ميان ترم ما از اين هفته با زمين شناسي شروع ميشه.از اونجاييم كه درس حفظي هست و خودتونم ميدونين بچه هاي رياضي اصلا با حفظيات سروكار ندارن ميشه گف بيشترمون نميخونيم.
تاريخچه تقلب رو واستون زدم تا بخونين.شايد واستون مفيد باشه.راستي تو نظرات بگين كه درمورد چه موضوعاتي مطلب بزنيم تا خوشتون بياد.ممنون
عشقهايي كه زود on و تند off میشود به گفته شاعر؛ اگر فرهاد اکنون زنده بودی ز عاشق پیشگی توبه نمودی!
جالبه بريد بخونين تو ادامه مطلب.....
![]()
سلام به همگي.خب الان تقريبا اكثرمون خوابگاهي هستيم.اين پست رو زدم تا يكم هم شده زندگي خوابگاهي رو روانشناسي كنيم. بريد ادامه مطلب....
واقعا این وضعیت تاسف باره.به نظرتون طرفدارای محیط زیست کجان؟
اصلا طرفداری محیط زیست واسه ما ها مفهومی داره؟
میدونین اگه این اوضاع ادامه پیدا کنه واسه مردم منطقه چه مشکلایی بوجود میاد؟
راه حل چیه؟
و.................. واسه دیدن عکسا برید ادامه مطلب
مدیر وبلاگمون ورودی 88 هستن.ما احتیاجی به اثبات نداریم.ورودی های 88 وبلاگ دارن دیگه.
دوم اینکه خواهشا اونایی که از دانشگاه ما انتقاد میکنن اونم غیر منطقی خوب درس میخوندن شریف قبول میشدن دیگه.انتقاد بیخود چرا؟ چرا فقط بلدید انتقاد کنین؟این ماییم که ارزش دانشگاهمون رو تعیین میکنیم.
فرهنگمون.رفتارمون.آدابمون.درس خونیمون..... هست که دانشگاهمون و رشتمون رو مطرح میکنه.من نمیگم دانشگاهمون خیلی سطح بالاست.اما اینقدم که میگین افتضاح نیس.
خودتونو دست کم نگیرید. بیاین خودمون خودمون رو بالا بکشیم.
ممنونم.سحر سرتیپی
این کاریکاتور رو تو اینترنت دیدم حیفم اومد بقیه نبینن.![]()
![]()
![]()
برای عوض شدن حال و هوای وبلاگ هم بد نیست.![]()
![]()


ادامه مطلب داره ها......
برید ادامه مطلب...
عیدحقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگربه آینده لبخند بزنند . . .
امیدوارم روزهای خوبی براتون تو سال جدید رقم بخوره.سال نو مبارک.......
من امروز یه بحث جدید آوردم واستون.شاید وقتی میرید ادامه مطلب کلی تعجب کنین و بگین ای(جرات داری بگو دیگه).اما توصیه دارم بخونین.بابا مطلبه دیگه.ادا درنیارین.
با جنبه ها برن ادامه مطلب..........
وقتی تنهاییم، دنبال دوست می گردیم
پیدایش که کردیم، دنبال عیب هایش می گردیم
وقتی که از دست دادیمش، دنبال خاطراتش می گردیم
و همچنان تنها می مانیم
هیچ چیز آسان تر از قلب نمي شکند

ادامه مطلب یادتوووون نره...........
به همه خوش آمد میگم.میدونم بچه ها درسا سختن و فشرده و وقت نمی کنین پست بزنین.اما باید نذاریم وبلاگ بخوابه.اگه هرروز چند نفر پست بزنن کافیه.فعال باشیم بهتره.
راستی ما از 17 تعطیل کردیم.هرچند استاد نقشه کشی گیر داد که رسم هارو تحویل بدین بعد برین.ما که کشیدیم و تحویل دادیم و اومدیم شهرمون.اما خودمونیما دل منکه واسه هم اطاقی ها و هم خوابگاهی ها و در کل واسه دانشگاه خیلی تنگ میشه.
انشالله 14 ارومیه ایم دیگه.پیشاپیش عید همه مبارک.سال خوبی داشته باشین.
