چه خبره اینجا؟؟؟؟
سلام بر همگی.الان اومدم نظرات رو دیدم واقعا بهم ریختم.بابا ایهالناس ما همه ورودی 89 هستیم.چرا کساییکه اینطور نظرات میزنن خودشونو زدن به کوچه علی چپ.
مدیر وبلاگمون ورودی 88 هستن.ما احتیاجی به اثبات نداریم.ورودی های 88 وبلاگ دارن دیگه.
دوم اینکه خواهشا اونایی که از دانشگاه ما انتقاد میکنن اونم غیر منطقی خوب درس میخوندن شریف قبول میشدن دیگه.انتقاد بیخود چرا؟ چرا فقط بلدید انتقاد کنین؟این ماییم که ارزش دانشگاهمون رو تعیین میکنیم.
فرهنگمون.رفتارمون.آدابمون.درس خونیمون..... هست که دانشگاهمون و رشتمون رو مطرح میکنه.من نمیگم دانشگاهمون خیلی سطح بالاست.اما اینقدم که میگین افتضاح نیس.
خودتونو دست کم نگیرید. بیاین خودمون خودمون رو بالا بکشیم.
ممنونم.سحر سرتیپی
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۰۱/۱۱ ساعت 21:32 توسط سحر سرتيپي(معدن)
|