خدایش شما قضاوت کنید. . . .
میخواستم در مورد نمره دادن بعضی استادا به بعضی ها، گله کنم
نه واسه اینکه به اونا نمره دادن، واسه اینکه به بعضی ها نمره میدن و به ما نمیدن!!!!!!!!!
حالا شما قضاوت کنید آخه اینم شد استاد. . . .
+ نوشته شده در ۱۳۹۰/۰۴/۰۶ ساعت 2:37 توسط محسن ملک پور (شیمی)
|