میخواستم در مورد نمره دادن بعضی استادا به بعضی ها، گله کنم

نه واسه اینکه به اونا نمره دادن، واسه اینکه به بعضی ها نمره میدن و به ما نمیدن!!!!!!!!!

حالا شما قضاوت کنید آخه اینم شد استاد. . . .